Üdvözöljük a

Törökországi beszállítói vásárok listája - 2019. február-április

honlapján!

-

Országos rendezvénynaptár

<< 2019 Március >>
KeSzeCsüSzoVa
    123
45678910
11121314151617
181920222324
25262728293031

JOGSZABÁLYOK

Külföldi programok

Törökországi beszállítói vásárok listája - 2019. február-április

A beszállítói vásárokra a török kormány a résztvevők (cégenként max. 1 fő) szállását és helyi transzfer költségeit finanszírozza.

 

További információ és jelentkezés: Törökország budapesti nagykövetsége, Ayşe Başak ARASLI AKYOL, kereskedelmi tanácsos, budapeste@trade.gov.tr

Attached please find a calendar with the Buying Mission Programs to be organised in Turkey in February-April 2019.

 

The Buying Mission Programs are organized on the occasions of international fairs, by Turkish chambers and associations, under the auspices of the Republic of Turkey Ministry of Trade, and cover meetings with key representatives of Turkish exporter/producer companies operating in the given sectors. Taking part in such a program will help firms build business relations by starting bilateral talks with each other right on the spot.

 

Please note that accommodation including breakfast and local transfer costs of the participants (one representative from each company) will be covered by the Turkish Government.

 

Interested firms can apply for participating in the Buying Mission Program by filling in the attached application form and sending it to the Turkish Embassy Office of the Commercial Counsellor by fax (1-344-5896) or e-mail (budapeste@trade.gov.tr ) by the given deadlines.

 

For the success of the programs, it is always preferred that representatives of the companies pay attention to the dates of the programs, avoid cancelling participation at the last moment and can negotiate preferably in English (French or German).